Lørdag i gult

Endelig ble det litt sol igjen og da hoppet jeg i denne kjolen med en helt herlig gulfarge.


Min S og jeg tok en formiddagstur til byen og det ble et kjøp på meg. Vi var innom Høyer Eger og jeg fikk med meg en kjole fra Designers Remix som var satt ned 50%. Den vises gararantert senere, den var helt nydelig.


Jeg liker hvordan gullfargen går igjen på knappene på kjolen, skoene, ringen og vesken.


"Perlene" er den prikken over i`en til antrekket og tar også opp igjen ben-fargen på ringen.

Kjole fra H&M
Sko fra Zara
Ring fra Shine
"Perler" fra H&M
Veske, som egentlig er en sminkepung, fra H&M, til den nette sum av 19,50 og er meget velbrukt.
Solbriller fra Carrera


Forresten skulle jeg ønske jeg levde AV og ikke FOR mote, og at jeg nå var i København, sukk....

Snakkes!
SHARE:
Next PostNyere innlegg Previous PostEldre innlegg Startsiden

0 comments:

Legg inn en kommentar

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig